Saudades

Ja, saudades. Saknar dem så oerhört mycket! Och längtar tills de kommer hit. Underbara människor! Idag saknar jag dem lite extra, fick ett så fint mejl från Ana. Går inte att beskriva med ord hur mycket jag saknar våra småprat in på natten, utekvällarna, middagarna, testunder. Bara att de alltid var där, och jag var alltid där.
När det knakade mellan Maria och Joao var jag där. Fick plocka upp Maria och laga henne. Ana är speciell. Vem lyckas ha pojkvän i 4 år, utan att berätta för hennes pappa? Elisabet är otrolig - aldrig hört någon vara så "realistisk" någonsin. Alltid allting svart på vitt. Alla vi har vårt eget bagage - men vi bär gärna varandras.

Behöver flera sidor för att beskriva dem. Visst tjaffsade vi ibland, men.. det gör man om man bryr sig.

Jobbigt, känner mig halv. Ska bli skönt att åka hem om nån vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0