Måndag nya onsdag?

Vin, ost och TP. Det låter väldigt intelektuellt. Men det var det inte, det var bara hemskt trevligt! Oväntad utgång till Mollys också, i regn och rusk flög vi ner på våra cyklar (yes de har vingar efter några vinglas) och satt o garvade ett tag. Sedan blev det te och skorpor till nattamat och vid halv fyra på morgonen ramlade jag i säng. Var så himla trött jag knappt fick av mig kläderna! Vaknade klockan åtta och funderade på långpromenad, men mitt huvud tillåter inte att jag går. Horisontellt läge och vatten är det som fungerar. Vi ska ju intervjua Hotel Witt idag, och sen har jag en ganska viktigt träning.. Stabilt. Red Bull igen? Eller kaffe? Ah just ja, ska ju träffa järngänget vid Skafferiet idag.. får inte glömma.

Nu är det avgjort!! Jag är vegetarian!! Aldrig i helvete jag sätter mina tänder i griskött igen. Grisar som stressas och skållas levande - FY FAN VA ÄCKLIGT! Tv 4 visade just ett inslag..

Usch va trött jag är - vad gjorde jag igår? Ah just ja. Nykter tentaslask. Jag har sån karaktär. Starkt Johanna!

Nu ska jag duscha och klä på mig och sen ska jag faktiskt kolla runt om det finns nåt trevligt man kan pyssla med i sommar - oavsett om det handlar om jobb, sport eller fest.

Åh! St Patrics day idag, var ju ett jäkla tjat om det igår ;) Nu ska vi fira! All heder åt Patrik!

Kommentarer
Postat av: egoinas.se

postkontor? bank? va?

2009-03-17 @ 09:42:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0