Good moooorning! God Morning. God morgon.


Ska iväg till skolan nu, sitter helt stelt klädd och pyjamasen lockar oerhört mycket. Jag är så fantastiskt trött och försökte ta mig ur sängen över en timma. Låg vaken igår och kollade på Debatt och försökte plugga lite..gick sådär.

Det regnar idag - inget bra.

Och knappt nån boxning igår, tränaren var 30 minuter sen (förmodligen för han har en liten söt bebis hemma) och sen vart det mest bara blaha av allt..så jag känner en sån där energi inom mig, jag vill bara ta ut mig totalt, men det är inte så lockande i regn tyvärr.

Jag skriver mer sen ikväll, om jag orkar, annars får ni nöja er med det lilla! :)

Nu har jag suttit här och druckit te så länge att jag är sen. Fuck. Igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0