En bra bula

Yes, precis, jag har en bra bula i huvudet. Den sitter ovanför pannan men är ändå synlig och blå - vacker är det. Passar bra med mina ögon. Jag och en tjej som är lite längre än mig slog ihop våra kloka huvuden på träningen och här sitter jag med resultatet.

Kom dock på vad jag ska skriva om i nästa analys som ska in på måndag i organisation och ledarskaps kursen. Vi får skriva och analysera fritt denna gången och jag ska ju naturligtvis skriva om grupper och ledning inom boxningen! Ha! Varför tänkte jag inte på det? Ja ni ser vad en bula kan vara bra ibland!

Så nu sitter jag här, laddad som en tjur och ska sätta igång med min analys.

Pratade med mamma innan, Lillasyster är ju i Polen med alla nior från skolan - eh, jag får nog ringa och prata med Ida när hon kommer hem imorgon :P Så man får lite details!

I övrigt är det TUR-mässa för alla som orkar och vill.

Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0