Country road, take me home

En räkgeggamacka, en filtallrik, 2 red bull och en misslyckad organisationstenta senare, är jag äntligen på väg hem. Jag skulle vilja tacka alla ni som stöttat mig i mitt maratonplugg, speciellt min ovanboende granne som spelade elgitarr för mig till efter midnatt. Och till grannen som bor någonstans i byggnaden, tack för att du slog i handfatet med något som tycktes vara en tandborste, fram till ca 02.00. Tack så mycket, hoppas kunna ge tillbaka någon dag. Som jag sa, relationer är ett evigt givande och tagande.

Jag ska hem, ut i Höka och springa, sedan hem till vårat lilla hus och duscha och krascha i min mammas underbara säng, ända tills vi ska äta underbar räk/chilligryta och ut och bowla och dricka öl.

Jag är helt slut.. Tur man är ledig en dag innan nästa kurs drar igång. Den ska bli kul! Även om jag aldrig läst nåt sånt innan, man kanske skulle gått ekonomi-inriktingen på gymnasiet, som alla andra tyckts ha gjort?

Bye!

Kommentarer
Postat av: sepelturaoveride

Oh...menar du Take me home, country road av john Denver?



http://www.youtube.com/watch?v=-eaaR1Ay5P0

2009-04-04 @ 09:56:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0