Bubblar över

Jag vill så himla himla himla mycket ha sol nu! Jag går sönder snart. Det är mitten på mars om ni har missat det, och det snöar fortfarande. Inget är som det ska!

Och idag har Johanna ingen bra dag, den är effektiv och organiserad, men min kropp mår inget vidare. Jag ska lägga mig tidigt ikväll.

Imorgon blir det en heldag på bibblan, underbara Kotler - jag ska pränta in allt som står i den i mitt hufvud! Sen ska jag sätta vg9 på tentan och gå direkt tillbaka till bibblan och pränta in organisation och ledarskap i hufvudet och sätta vg9 på den tentan också... om jag orkar.. just nu orkar jag absolut ingenting.

Té och självömkan bokföring.



Hade kanske inte varit fel...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0