Natti!

Mitt rum ekar. Det är kanske bra, ett tomt rum ger plats åt nya saker, nu är jag på väg någonstans! Fått krupp här efter några månader, miljöombyte blir fint. Västkust och ny familjmedlem, spännande! Nytt jobb också, spännande nummer två! Ny sommar också, får vi inte glömma.

Maria kom förbi och hjälpte mig med soffan, frivillig hjälp är guld! Så, alltså, min soffa och byrå är borta, foton borta från väggarna och konstiga saker borta från fönsterkarmarna. Tomt. Men skitigt! Städa blir på fredag efter tentan. Jag åker hem till Laholm på fredag redan, längtar hem jättemycket nu, donnow why.

Lägger upp lite pics från beachpartyt, de som var "rumsrena" (som om jag brukar bry mig).

Puss alla!






Me me me me all about me



Fridaaa, jag vill också ha jordgubbar!

Malin och Frida - snyggos!



Grabbarna smågrus var också i farten :)




Sara - det var så vi blev bakfulla! Man blir bakfull av att kånka på vinet hela dagen! :P



Maria med pinnar i håret :) Sushibestick ska man äta med, inte formulera frillan!




Jag och Justinas hittade inte playan?

Kommentarer
Postat av: Denise

hehe gud vad gulligt, och jättegulligt namn på katten :)

Kram

2009-06-03 @ 10:31:15
URL: http://naztysbunny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0