Två ankor på vattnet

Idag fyller jag två ankor på vattnet, ni som inte förstår får klura på det.

Har bakat och stått i hela dagen, men blev "tvingad" till sovmorgon av mor min, tack :) så det har inte varit någon fara med att man ska bli trött, var hos Beccs igårkväll, jag Vera och Sofie, det var jättetrevligt! Underbart att prata ikapp sig lite, ni är ju underbara! Himla många bra citat och garv..

Ida hade sin skolavslutning igår också, hon slutade nian. I ösregn. Lång historia men jag blev träffad av två vattenballonger, inge större skada skedd eftersom man redan var dyblöt ;) Men pojken som kastade ballongen levde farligt, jag är ju inte direkt känd för att vara lugn och sansad av mig. Kunde lika gärna satt efter honom och tryckt ner han i rabatten. Men ska ju inte skämma ut Ida!

Ska gå och göra mig respektabel och presenterbar nu, men slänger upp lite bilder från igår och idag. Det kommer folk snart, och jag tänkte bli full.

Hej!


Beccs och Sofie :) Balla tjejer det där!



Vera och vad-hon-nu-heter, linslusen
.


Här är hon igen, nyvaken och dan, och lite äldre. Med traditionell köttbullemacka. Mamma gjorde hemmagjorda köttbullar som känns bättre att äta för en som är kräsen vad gäller kött.





Cilla-bitchen ville också ha macka. Suck, alla djur i det här huset äter som lastbilschafförer...




Jag gör grekbröd med oliver, älskar att baka men idag blir det halvfabrikat.


Ha en trevlig lördakväll alla glada!

Nu ska jag i partyklänningen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

www.cassandraeriksson.blogg.se/

2009-06-16 @ 00:04:16
URL: http://cassandraeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0