Sooommar sooooommar soooommmaaaar

Hej å hå! Kan man annat än må lovely när vädret är så fint och sommarn just har börjat? Härligt härligt! Igår var jag Vera och Frida inne i Halmstad, uteservering, lite vin, massa pommes, glass, och bio. Ja, vi fick för oss att gå på bio mitt i allt och se The Proposal, den var helt fine! Gott o äta godis i mörkret :)
Veras Daniel och hans jobbarkompis "fartdåren" var på bio, så man kan ju inte vara sämre lixom! Ah just de, träffade någon jag inte sett på flera år, och han skulle flytta till oväntat place. Kul :) Men kan ju säga han flyttar på heeeelt fel håll!

Idag har jag jobbat och åkt ärenden, varav två av tre ärenden jag måste göra om/åka på igen, imorgon - yes! När klockan blev närmare åtta la vi av för dagen jag och mamma, så åt vi grillat ute på altanen. Sedan cyklade vi ner till strandpensionatet och myste lite till, men nu är det sängdax.. Jag ska sova på en sak i natt. Jag ska sova på om jag ska följa med mamma till blodgivningen imorgon eller inte. Hon säger man får jättegoda bullar och saft. Och goda bullar kan jag ge mer än blod för ska ni veta.

Vill ni veta något roligt? Något helt fantastiskt som jag är sååå lycklig för? Nej, de ska inte bygga godisgrossist i min trädgård, men jag har köpt en nygammal cykel!


I present to you: My new BIKE, my new love, my new everything:  




Här är den! Sååå Johanna!




Jag cyklar som en dam, slut på att vingla in i buskage!




Hej va de går! Cykelkorg har jag också, praktisk - och snygg! Precis som jag!




Hej då o god natt mer er! Puss

Kommentarer
Postat av: vera

Den var jättefin!! Cykeln passar dig perfekt! kramar

2009-06-26 @ 15:45:02
Postat av: AMANDA - ♥

vilken fin outfit :)

2009-07-02 @ 09:49:19
URL: http://aujmalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0