Släng av damp..

Vaknade och såg solen, tänkte ta min vända på stensö innan kalkyleringen svärtar ner min dag. Men nej, det började ösregna och hagla, så jag kom aldrig ur min pyjamas. Sitter fortfarande och myser med kaffe och banan.. Den blandningen får mig att känna mig som en apa, trots att apor inte dricker kaffe, vad jag vet.

Nu är himlen blå utanför mitt ena fönster.

Det har parkerat en husbil så nära mitt andra fönster, så jag ser faktiskt inte himlen. Ser fula bilstolar och en skitig bilruta, kan heller inte öppna mitt fönster, jävla as. Om jag vore gravid arg kvinna hade jag gått och punkterat däcken och klottrar på den, men nu är jag snäll tjej i rosa pyjamas så jag sitter och tittar på den, och önskar en traktor kom och prejade ner den. Tankekraft!

Favoritlåt.



Ha det bra allahopa :)


Kommentarer
Postat av: Amanda

Haha, underbart inlägg!

2009-06-03 @ 12:38:11
URL: http://attentionwhore.blogg.se/
Postat av: Mr.Reset

Haha, ja det kanske man skulle :P



Kram kram

2009-06-03 @ 13:00:22
URL: http://mrreset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0