En till..

sak att nämna om midsommarfirandet. Igår gick jag och boysen en låååång promenad i solen, med helt fel klädsel (läs mc boots och klänning resp. skor utan hålfot), sedan blev det en vända till donken och bakismat. Men, eftersom man har stranden bakom hörnet så satte vi oss i sanden och åt, det var super. Eller jag satt i sanden, de är lite finare i kanten och skulle sitta på en bänk. Jag fick inte plats. Men härligt var det! Sedan somnade jag nästan brevid min uthällda glass och jag fick 2 ton sand i skorna.

Gottgottgott.

Kvällen spenderades hos Vera, Daniel gjorde drinkar innan han åkte, det blev massa tjejprat, en halv flaska vin och Sex and the City filmen :) Och en massa konstruktiv kritik riktat mot huvudpersonerna...haha...





oj va de blåser!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0