Mjölk innehåller laktos

..och det är förmodligen därför min mage gick från magrutor till magruta. Usch va ont den gör. Jag ser ju ut som i åttonde månaden. Vad gjorde jag för 8 månader sedan? haha

Jag och Pillan funderade på vad man ska ha på sig på påskafton. Jag föreslog kycklingdräkt. Har man gult i garderoben är påskafton enda dagen det borde vara lagligt att ha på sig det. Om man inte gillar AIK.

Annars har jag haft en lång dag, inte slut än. Jag hade tänkt jobba klart innan kvällsfikat, men jag blev så irriterad på allt och siffrorna började hoppa in på fel konton och jag orkade inte bry mig - då är det bäst att fylla på matförådet.
En fett stor skål med flingor och mjölk och två utfyllnadsmackor, jag ska sluta köpa mjök och kellogs k red berries. Jag har ätit halva paketet sen igårkväll - inte okej!

Jaha, vad tänkte jag på? Nakna brandmän som vanligt... nä, skoja bara.
Kommer inte ihåg vad jag tänkte, så förmodligen tänkte jag inget.

Byebye!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0