Regnar idag

Jaha, ösregn. Skönt det - slipper man gå ut igen idag.

Sitter med fötterna ingosade i ludde och med pyjamasen på, har duschat och ätit kvällsmat redan, jag mår inget vidare idag. Känner mig glad och rosa som vanligt, men lite.. mähä. Inget känns just riktigt roligt. Kan vara för att ja har så mycket som jag skjuit på framtiden, som börjar komma ikapp nu?

Vi var hos Malin igår, jättegott med glass och maränger! Det var trevligt. Jag var helt död när jag kom hem, och blev så glad när jag la mig i sängen och märker att grannen har salsa-show inne hos sig på ovanvåningen. Tror de dansade polka också, om jag kan dansstegen i huvudet fortfarande. Underbart att ligga och lyssna på deras fylleskrik och musik halva natten. Gissa vem som fick nog och gav sig iväg på krigsstigen?

Nu ska det städas och sedan skrivas uppsats. Och lyssna på min musik :) Måste passa på innan man ska hem till västkusten.





Hej på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0