Konstigt det här

..de dagar jag har minst att göra, har jag som mest saker jag inte orkar att göra. Hur går denna ekvation ihop? Har pratat bort jättemånga timmar, både idag och igårkväll. Har tvättat också - What?? Jag som gillar smutsiga kläder.
Ikväll har jag kollat på världens mest irriterande film. Kan vara för att jag vill kräkas när jag ser kvinnor gråta över män, och värre blir det när kvinnan super ner sig och sedan råhånglar med en halvskabbig fransman. Inte ok. Broken English är inte att rekommendera!


Sitter och funderar på sommaren - så många måsten. Och så många vill. Jag vill allt jag måste, men tiden räcker inte till känns det som :( Illa! Norrland, Portugal, Hemma, Stockholm. Mormor, kusiner, familj och vänner. Egentligen är det tur man inte har pojkvän, hade jag aldrig kunna knöka in i schemat utan att få skuldkänslor för att aldrig vara närvarande..
Usch så avtändande filmen var.

En sak är säker! Massa fest! Midsommar hos mig och det ska bli så kul :)

Förra året var roligt ändå, fast att Wilma älsklingen blev sjuk. Vi var på kryssning till Visby och Talinn, det var annorlunda och kul med hela gänget.




Jag och Amanda blev fulla och runda ute på Lidingö och fick gå en hel del den natten. Älskart!




Ingen sommar är en sommar utan en grillningskväll som slutar naken utanför pizzerian. Tur jag inte har en chef.
Som inte är min mamma.




Självklart skulle det lekas och klart jag bjuder på mig :) Jag vinner chokladleken och grabbarna blir arga, haha!




Ja som ni ser, full rulle alltid. Hoppas sommaren 2009 blir lika hektisk, även om min Wilma inte är med längre. Hon tar det lugnt nu, det förtjänar hon lilla hjärtat.

Vi ses i vimmlet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0