Hej hej

Det regnar ute, intervallsregning. Jag älskar att sitta i min billiga soffa och kolla på regnet, mina fönster blir helt rimmiga, det blir vattenforsar på dem.  Vore man en liten fluga hade jag paddlat kajak på fönsterkarmen just nu.


Igår var jag ut på Stone Island igen, det var jättebra väder, desto mindre bra att jag hamnade mitt i något slags kvinnolopp. Alla Kalmars guppiga och kobenta damer skulle ut och löpa för att visa friskhetstecken. Kul. Först fick jag kuta förbi en hel drös, väl ute på min runda var jag själv tack och lov. Men på tillbakavägen möttes jag av ett lämmeltåg av kvinnor igen. Så jag fick vända om och springa tillbaka och upp till en lite större väg. Rundan blev ungefär 20 minuter längre än jag tänkt mig.. Så pizzan till fotbollsmatchen gjorde mig mer än väl. Supergott!


Som vanligt så kan jag inte sluta kritisera fotbollsspelare - det är inbyggt i mina gener. Tycker det är hemskt spännande, men händer det inget, så som slagsmål eller röda kort, blir det långrandigt till slut.


Ser vi framemot lördag eller?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0