Gröt med sylt

är den nya rostmackan med apelsinmarmelad! Sjukt gott :)

Igår var vi hos Malin, hennes Johan var på fest så vi tjejer fick härja fritt. Det var dömysigt :) Tacos i mängder och sedan sällskapsspel. Med andra ord och TP. Grattis till Vera och Johanna som tog hem segern och grattis till mig och Maria som kom tvåa. Frida och Emma kunde alla andras svar utom sina egna och Malin själv var duktig på att hålla låda. Stackarn, hon sover ju aldrig, så inte konstigt hon sitter och beter sig som en annan efter en halv vodkaflaska.

Med andra ord var riktigt roligt och passar oss pratkvarnar riktigt bra. jag fick vara i Veras lag och det var så roligt! Jag blev nervös för att jag inte skulle förstå hennes skånska - bäst var när hon skulle vara Klas Klättermus, hahaha, så söt

Nästa helg har Johanna födelsedagsfest, det kommer inte Malin ha, men ser framemot härlig stämmning i helgen. Tänk de blir så stora mina tjejer :) haha

Nu ska jag slaffsa i mig gröten och sedan in i duschen. Jag svettas alltid när jag äter gröt. Tänk på det innan ni bjuder hem mig på frukost - jag äter tills jag stårknar och sedan svettas jag.

Bibblan nästa!

Imorgon ska jag till skolan, och jag ser framemot det! Inte för att jag ska på föreläsning, men Sara är back in town och kommer förhoppningsvis på föreläsningen. Och så får man ju träffa alla andra också, vill ha en update!

Kommentarer
Postat av: micka

älska gröt :D

2009-05-14 @ 21:42:58
URL: http://frayme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0