Försökte iallafall

Jag försökte plugga. Men jag blev så hungrig. Nu är jag dock mätt - men sömnig :) Vi har en epidemi här hemma också, både jag och Pillan har bränt fast maten i kastrullen idag. Som Ana, jag vet inte hur många gånger jag har konstaterat att riset är färdigt sedan en halvtimma och att kastrullen är svart. Man borde kanske göra äggklockan modern igen? Eller så överskattar jag mig själv i köket, som på så många andra platser ;) haha, nej den var ful. Förlåt.

Ikväll blir det mer mat hos Maria.

Skönt att komma tillbaka till rutinen imorgon med plugg jobb och boxning. Helps keep mind of. Saknar träningen som en galning, även om jag känner på mig att det blir svårt att ta igen det jag missade förra veckan.

Förövrigt sitter jag och funderar på utlandsstudier eller jobb..eller semester. Sol och bad - har ju köpt ny bikini som man vill använda! Synd att jag hatar att bada här i Sverige, om det inte är insjö. Då badar jag gärna..få som gör det, de flesta tycke insöar är äckliga.. tycker inte jag :) Tycker det är underbart att bada i åar och sjöar eftersom det är varmare och vattnet är mjukare. Dessutom kan man titta på fisk! Långsjön, där jag bodde innan, har en jättebra brygga där man kunde dyka när man var liten, inte nu längre eftersom jag är så hemskt lång och ståtlig av mig. Däremot så kommer jag aldrig glömma när vi hade vattenkrig (vi ungar som bodde där) och jag blev nerknuffad på den äckliga sidan som är full av blodiglar och sjögräs - äckligt men en upplevelse. Bäst var ju när en tant kom och frågade om någon sett hennes guldring.. eh nej, vi har precis haft vattenkrig så den är nog borta forever eller så vart den fiskmat, och då är den borta i vilket fall.

Tjing på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0