Maraton i marknadsföring

Yes! Färdig! Ett halvt paket russin, en red bull, en flaska vatten och ett surt äpple senare är jag färdig med marknadsföringen. Underbart! Vågar inte tänka på hur det gick. Jag försökte hålla mig kort och konsis eller vad det heter. Skriva bara det viktiga - men jag tycker allt och inget är viktigt. Allt är självklart och behöver därförinte skrivas av mig och ingenting är viktigt nog för att nämnas.
Svårt att hitta den perfekta VG-9 balansen alltså. Med VG-9 menar jag inte nån slags modifiering av G8 länderna, jag menar högsta betyget man kan få. Har bara lyckats en gång i hela mitt liv och den tenta var enligt mig en total katastrof. Jag hade hällt i mig 2 red bull och kände hur fantasin flödade ända ut i mina avklippta nageltoppar. Ungefär likaså var det idag - fast på ett dåligt sätt. Försökte slänga mig med akademiskt och politiskt korrekta ord, men jag beskrev renommésnyltning..(eller om det var misskreditering, kommer inte änns ihåg) som att åka på någon annans bananskal. Why Johanna? WHY? Sluta dricka Red Bull! Hade någon satt en krita i min hand hade jag målat upp hela marknadsföringssystemet och sedan hittat på ett eget bara för skojs skull. Stackars Hans. Får nog be om ursäkt för min tenta vid närmare eftertanke.. :(

Nu ska jag sova en stund, sedan möta upp dom andra för att käka lunch. En slags nykter tentaslask - passar utmärkt.

Ikväll blir det boxning och.. ska man verkligen börja tentaplugga igen samma dag man har haft en tenta? Jag vill göra något spännande! Något extremt! Jag kanske ska.. dammsuga soffan? Kanske man hittar pengar!

Uscha, jag är helt slut i skallen. Och Mary o alla var så duktiga o flitiga som de satt o skrev, duktigt! Själv gav jag upp :)

Lyssnar på Ivete nu, och då blir jag så glad och uppåt och pigg så jag skiter nog i att sova! Hela albumet med Ivete på Maracana är så himla bra. Hela hon är så bra. Ivete Sangalo :D Värt att åka till Brasil för! Måste se henne live innan jag dör. 22 års-present? *hinthint*

Plöh...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0