How was your day?


Ojoj, vilken dag! Så sjukt spännande och rolig! Har träffat oerhört intressanta människor och lärt mig massor!


Eh, nej. Men jag önskar det var så.

Vaknade, som alla andra normala. Klev upp, också som alla andra normala. Åkte och handlade för 400 spänn på maxi, undrar fortfarande vad som kostade så mycket? Har jag blivit lurad? Åkte hem. Lyssnad på intervjun och skrev av den, 7 härliga sidor med blablabla från en neurotisk kvinna.

Ja, då man hör henne prata flera gånger om hör man verkligen hur hon blåser upp sig. Men nu ska jag inte hata - jag ska älska.

Åt lunch, kladdade ner mig, städade upp mig och åkte till bibblan. Läste organisation, blev frustrerad och åkte hem. Och nu sitter jag här. Ingen långpromenad och har inte sett en jävel idag. Ska trösta mig med Sex and the City ikväll efter resten av plugget. Har två kapitel kvar o läsa för att hålla mitt tidschema.

Igår på boxningen var det en tjej jag kommer ihåg från förra året som väldigt snäll och söt. Stor, alltså lång och ingen vingelpelle, men väldigt lugn och söt. Hon är något år yngre än mig och påminner om min lillasyster hemskt mycket.
Men igår - ojojoj. Hårda bud i Mellerud!  Helt otroligt så någon kan förändras! Johanna! Boxarställning!! Johanna! Kör nu då för fan!! Johanna! Inte under bältet!!

Hon var sjukt frustrerad och spänd och hård hela träningen. Elak som attans i kommentarer och slogs ovanligt fult gjorde hon. Och jag kunde inte säga något, vågade inte, haha! Men när det kom till sista 20 då man får gå in i ringarna hade hon "glömt tandskyddet". Yes. Åh Johanna är så less på sånt! Varför boxas om man ändå inte boxas? Gå därifrån och ge plats åt andra som vill, tönt. Yeah! Take that!
MEN VART TOG DEN SÖTA LILLA FLICKAN VÄGEN?

Nu är det Joshua Radin och mat som gäller för den här söta lilla flickan.

Tchau for now.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0