Jag har inte rymt

men jag har haft sjukt kul och därför inte brytt mig om er :) Hehe

Sitter i min lägenhet nu, så himla mysig! Har kokat jättestarkt kaffe och sitter under filtarna i sängen och kollar på mtv, jag kollar aldrig på musikvideor i vanliga fall, men det här var ganska intressant faktiskt. Jag sov som en sten inatt, slog på en film igårkväll, men somnade innan filmen startade. Idag är vädret halvkasst, så jag ska köpa en digitalkamera och fundera på om man ska dra sig norröver eller inte idag.

Lite splittrat faktiskt.. Jag trodde jag skulle sova hos lillasyster och plastpappa, men de ska tydligen norröver, Ida sa det till mig igår (LILLASYSTER: FRAMFÖRHÅLLNING)! Så, antingen sover jag hos en kompis, hos Karin (som kanske är på semester, who knows?) eller så blåser jag rakt upp till Forsed med en gång. Men hade varit kul o träffa Karin lite. Nåja, digitalkamera blir det idag iaf. Och imorgon ska jag på laxfestival, haha :)

I måndags när jag kom så åkte jag direkt till Johan, han var sig lik som alltid. Vi och tre andra grillade gott och pratade in på småtimmarna, tror vi störde grannarna lite, haha! Fick höra alla galenskaper från roskildefestivalen - han är inte klok.
Jag somnade som alltid helt ovaggad, och på morgonen stack vi tidigt från Nacka. Jag drog hemåt och bytte om och packade en liten väska, för jag skulle på nästa hembesök :) Mot Vällingby och Amanda!
Christin var också och hälsade på, toppen! Hon bor i vanliga fall i Uppsala. De mötte upp mig och vi gick hem och korkade nästan genast upp vinflaskan. De fyllosarna hade ju druckit öl sedan tidig eftermiddag, så man hade en del att jobba igen. Amandas lägenhet är precis så mysig och fin som man kan tänka sig - och balkongen är liten och inbjudande, dock så smoggig efter deras fimpar.

Maja kom efter en stund, och vi skrattade så mycket att vi låg på golvet! Helt sjukt va kul att ses alla igen efter så många år. Jag har inte träffat Maja sedan vintern 2002. Vi har båda flängt runt en del. Hon såg ut att må bra, jobbar i gamla stan och börjar Konstfack i höst. Hon såg ut som när vi gick i nian, helt otroligt. Men när man tänker efter, alla vi ser ut som vi gjorde då. Jaja, vi tömde flaskorna och drog oss in till Stockholm, skrattade hela vägen, det var nästan så att klackarna inte bar längre. Vi hade så himla roligt, det hjälper ju inte att alla har störd humor. Och inga gränser heller för den delen.
När vi skulle hemåt så hittade vi 2 grabbar som vi tyckte det skulle vara kul att käka med. Så, de fick följa med oss, men sedan tröttnade vi på dom, de var så tråkiga, så vi lämnade dem igen.

Vi kom hem tidigt, då blev det som alltid nattamat i form av ost och glass, sedan somnade vi som smågrisar i lägenheten. Morgonen efter skrattade vi fortfarande så vi höll på att dö, vi låg kvar i sängen hela eftermiddagen i princip. Tog oss i kragen och köpte godis, såg en film, gick till stranden, gick hem. Christin sitter på bussen till Oslo nu och ska hälsa på lillasyster, Amanda jobbar och jag är på väg norrut. Men det var roliga dagar.

Bäst var Amandas fylle-sms. "Åh Per, varför hör du aldrig av dig..? Blablablablabla" "Och ja, detta är ett fylle-sms".



Jag Amanda och Christin



Christin och Maja någonstans i stan



Jag och Maja :)



Ja, bilden säger ju allt...uscha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0