Gott och Blandat

är så himla gott. Alltid när jag varit utomlands är det dessa blå-röda påsar som jag saknar. Mamma får alltid skicka ner ett par påsar, som tar slut alltför fort. Suck... jag ska nog be någon skicka upp lite gosaker från Portugal, men tyvärr tror jag att de kommer bli förstörda på vägen, pastel de natas - tog mig 4 månader att tycka om, men så en dag så infann sig kärleken till dessa gulbleka sladdriga och flottiga små bakelser. Hmm... är Johanna sötsugen?

Ja, det är jag. Det har blivit alldeles för mycket träning senaste dagarna, igår var jag på gymmet med Stoffelainen och det var jättejobbigt. Eftersom vi var själva (yes, man kan vara det på ett gym i Laholm) så stog vi mest och dansade funk med 5 kg vikter i händerna. Det är både roligare och tar mer än att hålla en allvarlig min och titta på sina fotbolls-stora muskler med våt blick medans man räknar 1-2-3-10.
Idag efter regnet ska jag ut o springa med Anders, men va fan, han har ju sånt krut i benen så jag får pinna på som en galning. Men om jag inte rör mig med någon så rör jag mig inte alls, bara om jag har Stensö runt knuten. Men iaf, jag kanstarkt rekommendera att dansa med vikter istället för att slibba sig med dem. Jag gillar inte gym.

Hmm... what else? Jo, var taxi åt lillasyster, hon vet inte hur bra hon har det. Kom hem ngn gång efter två och var helt förstörd, för att hålla mig vaken kollade jag på alla avsnitt av Ugly Betty, jag är helt förälskad i henne. Och jag tycker inte alls att hon är så där ful! Ikväll blir det Prison Break för fulla muggar, jag kommer bli arg på den som ockuperar tvn - just so you know. Nu när House inte går, så passar det bra att min andra favorit serie börjar. Jag älskar männen, pojkarna, gubbarna i de här två serierna. Egensinniga, tjurskalliga som fan och innovativa - just the way I want them.

Jag har sorterat min pärm idag. Min pärm har helt plötsligt blivit mina pärmar och det känns roligt :) Har hittat mina betyg från gymnasiet - jäklar va duktig jag var! Och har hittat alla omdömmen från voluntärarbeten och sådant, diplom och grejjer man har samlat på sig under åren, gud, känner mig som 200 år gammal helt plötsligt. Men en del av dem ska man nog sätta upp på väggen ;)

Imorgon är det rix fm i båstad, blir nog bra drag.

Oj, måste gå, klockan är mycket redan,

puss på er

Kommentarer
Postat av: J A G D E S I G N A R D I N B L O G G

ja visst.. hela dagen igår svara jag på 600 kommentarer :P

2009-07-06 @ 18:49:12
URL: http://designbyjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0