Where did it go?

Så känner vi alla någon gång - poff! Där försvann den. När klockan är 15.00 blir vi stressade för att dagen nästan har gått, vi försöker dra på lite, öka tempot så man hinner mer. När klockan är 15.07 har vi insett att det går inte - så då ger vi upp. Vi har ju ändå försökt hålla kvar vid dagen.

Tiden bara springer iväg.. helg efter helg efter helg. Alla tänker snart är våren här. Vi som läser affäresredovisning tänker snart är tentan här...och kalken...

Jag har haft en bra dag idag. Varit ute 17 minuter, då jag cyklade till ICA och skulle handla, kom hem med keso och morötter - och en påse godis. Annars har dagen bestått av att äta, glo ut genom fönstret och misshandla min övningsbok i redovisningen. Om någon är asbra på att förklara överavskrivningar så hit me! Jag trodde i min enfald jag förstod, men övning 8.3 sätter blockad i skallen på mig. Vart kommer siffran 200 ifrån? Jaja. Nog om det här crapet.

Pratade länge med en go vän med. Ja, jag anser vi är på det stadiet att man kan kalla honom för en go vän. Govän. God vän. Kände honom när jag var 18, men vi tappade lite kontakt och på senare år har jag bara vetat om honom. Men vi har haft väldigt kul! Och alltid skönt att prata av sig med honom. Just det! Kommer du ihåg att vi var i Helsingör? Den lilla detaljen hade jag glömt av. Härligt väder var det också.

Jag skulle gått och kollat på alla som sjunger ikväll, men är så fruktansvärt trött..då har jag ändå power napat. Jag Grannen spelar musik, jag har lust att gå dit och sparka sönder hans musikanläggning. Här har du för att hålla mig vaken onsdanätter! O här har du för att stöta på mig och sedan presentera din flickvän! AS! Nämner inte vem av mina grannar det är, men han tyckte det var lämpligt att först fråga mig om jag ville följa med "o kolla på hans gitarrer" för att sedan veckan efter presentera sin tjej för mig, när jag och Vera hänger i baren på puben. Tänk om jag hade sagt: Åh, sorry jag var lite av förra veckan och rynkade på näsan, men jag kan gärna följa med upp ikväll. Jaha, du hade tjej? Svin.

Go kväll med er allesammans! Imorgon är det träning igen som gäller. Glömde mitt tandskydd sist, så pinsamt. Har aldrig hänt, under alla år.. Så jag fick kroppssparra mot en kille som är mycket större än jag, men har världens sämsta självförtroende. Så dåligt att det blir jobbigt. Tillslut ville jag hålla med honom, bara för att få tyst på han. Men det gjorde jag ju inte..men jag fick heller inget ut av vår upplevelse. Hoppas han fick det iaf. Om inte annat fick han sämre självförtroende när han försöker rulla och går rakt in i min höger med öppen guard. Jaja..snöade jag in på detta med.

Hej då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0