Så var det dax igen

Kusinträff uppe i Forsed. Jag stannar hemma, det var trevligt 2 år sedan när jag var där, men det är så sjukt långt att åka, tar minst 12 timmar upp med bilen och jag vet inte om jag har varken tid eller råd till en sådan resa. Samtidigt som jag ser det som mycket viktigt att hålla kontakten med släkten. Vi får se hur jag gör. Borde ju hälsa på mormor också... men att hälsa på uppe i norr tar väldigt lång tid och är ingen avslappnande semester direkt..

I will think.

Men inte nu, min hjärna är inte riktigt med idag, tycker det är jobbigt att tänka jag måste hem till Maria och hämta mina saker, jag är ju totalt död i skallen.

hejpa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0