Sunny wednesday

Härligt!
Underbart väder, jag lägger ner tentaplugget för nån timma och drar ut o springer vid Stensö, det bästa som finns, nästan. Vill ha ledigt nån gång, men nu har man ju tenta och partnerföretag, sen en ledig söndag och på måndag drar affärsredovisningen igång. Suck.. Aldrig mer dubbla kurser. Never ever again.

Känner mig dock sjukt trött och somnar nästan fast jag sitter upp och läser. Undrar om man blir sån om man ser dåligt? Annars vet jag ine varför? Sover 7-8 timmar alltid och äter som en häst, både grönt gult och blått. Why? Jag ser helt död ut också i ansiktet..

Åh, igår efter träningen i omklädningsrummet stog taekwondoo tjejerna och vägde sig inför tävlingar. Och en liten liten tjej, kanske 10 år, stog och sa att hon får dålgit samvete efter att ha ätit choklad.. Snälla lilla fina, sluta. Ät choklad med gott samvete.. Hon var så himla liten. Hemskt..
Där står en annan och har boxats och tänkt på lasagne konstant i 1½ timma. Suck.

Vem har inte tid att njuta en så här fin dag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0