Substitut

Jag har kommit på att ostmackor och varm o'boy kan ersätta vilken närhet och kärlek som helst. Varm inombords, mätt och det är lite roligt att doppa mackan i chokladen också. Så, ett tips till mig själv och mina söta singelvänner är att gå o fixa egen kärlek i köket.

Kollar på Beck ikväll, med ett öga öppet och ett stängt. Är helt slutkörd som sagt. Ska väl försöka sova, men Pernilla är inte hemma och jag hatar att vara själv hemma. Jag hör alla möjliga konstiga ljud och ser saker som inte finns. Kollar så dörren är låst 15 gånger och håller mig borta från fönstren. Tror inte jag har lärt mig än vart ljuden kommer ifrån.

Imorgon är det inbokat en heldag på bibblan i grupparbetet. Jag älskar grupparbeten! Skitkul är det verkligen! Beror klart på gruppen, men jag trivs alltid där jag är. På eftermiddagen, kvällen, ska jag till boxningen. Sen plugga eller jobba. Kanske hitta på något annat också?

God natt!

ps. Kollade ni på Kalla Fakta ikväll? JAG BLIR SÅ ARG! FY FAN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0