Las bibblas

Sitter på biblioteket - det är så mysigt.

Skulle anmäla mig till tentan som är nästa lördag, organisation och ledarskap - men vad ser jag då? Jo, den finns inte med. Johanna har blivit bortstrulad IGEN.

Om ni ursäktar så är mitt humör sjukt dåligt bara pågrund av det. Ska det vara så jävla svårt för BBS att faktiskt göra något rätt? Bara en sådan sak som att få upp marknadsföringen på min webbstudieplats var omöjligt! Var och sa till 3 gånger och nu är kursen ändå över snart. Nej, vet ni, jaghar fått nog av de här klåparna som inte vet hur en dator fungerar. Sjukt irriterande. Nej, mer, förjävligtjävlaskitirriterande.

Och det som irriterar mig ännu mer är att jag måste mejla en av de minst kompetenta människor jag någonsin mött. Ja, hon är inte min favorit på BBS och det står jag för. Hon är fel person på helt fel plats. Hon borde sitta någonstans där hon inte arbetar med människor - än mindre med internationella relationer.

JAG ÄR SÅ ARG. och jag är helt yr i huvudet av min bula, kunde inte äta imorse för det gör så ont. Känner mig så frustrerad. GODIS!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0