How was your day?

Ja... klev upp sju imorse, jobbade lite, idisslade lite, såg en fluga och flög till månen. Ni som såg en kossas dagbok vet vad jag talar om.

Bibblan och marknadsföringsplugg hela dagen och träning och matlagning nu ikväll. Duktigt Johanna, ge dig själv en klapp på ryggen,

Jag fattar marknadsföringen bättre nu, efter att ha gått igenom lite med Sara och Mary. På slutet blev vi så trötta bara, tror vi ville lägga oss under bordet och ta en tupplur. Jag satt och gnällde ett tag att jag inte orkade åka och träna - vem är motiverad till nåt sent på eftermiddagen egentligen? Jo, Blondinbella är det har jag läst. Hon har ju sån här överskottsenergi som jag tycker hon kan dela med sig av.

Träningen flöt dock på otroligt bra ändå, det är där jag hämtar min motivation igen, om  jag tappat bort den. Älskart! Har alltid gjort det. Önskar man kunde satsa lite, stanna på nåt ställe längre och kanske börja tävla.. Men när är jag på ett ställe länge nog för att komma igång riktigt med träningen?

Blev iaf väldigt glad när jag fick respons från tränaren. Trodde ingen såg mig, men tydligen gör de det. Han sa det var länge sedan han såg någon med sån kraft,  sån vilja till boxning. Men, det är ju inte för inte jag har tränat på alla möjliga konstiga ställen både utomlandsoch i Sverige. Boxningen är den kärlek jag inte klarar av att lämna.

Vinglade hemåt, svängde inom ICA och bestämde mig för att bli vegeterian.

Nu är jag så trött i mina armar, ska skriva lite frågor och sådant till Sara och Mary som jag lovat, sen ska jag nog sova för att kunna börja om cirkusen imorgon. Saknar min mamma och lillasyster lite, önskar man kunde vara hemma lite mer.. Ida är ju så stor och vuxen - kan man inte minska dem, småsyskonen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0