Hello


Torterar Pillan med dålig portugisisk musik, jag sitter och jobbar. Men är så ofokuserad, tror det blivit lite lite sömn de senaste dagarna. Affärsredovisningen är intressant - även om läraren är som ett sömnpiller. Segare än sirap är han.

Jag förstår dock inte så mycket än, väntar på att polletten ska trilla ner. Men, som sagt, för många trillar den aldrig ner, man kanske är en av dem, quem sabe..

Ska iväg på boxningen snart. Det gick bra igår även om jag trodde de skulle vara som Ali allihopan, även tjejerna, så var ju dock inte fallet, även om tjejerna är väldigt biffiga och slår så himla hårt. Har egentligen inte alls tid att gå idag, men, om jag inte går idag kommer de tro jag gav upp - och det gör jag aldrig. Men en sak som jag kände igen, tjejerna är aldrig på bra humör. De är lite sura och vresiga sådär, och det vet jag väl inte om det tilltalar mig riktigt. Man behöver ju inte fjanta runt, men heller inte se ut som en citron med pms-besvär.

Väntar på bilder från helgen så ska jag lägga upp. Någon måste få tummen ur först bara! Pik pik.

Nu ska jag äta macka och fundera över bokföring.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0