Tenta imorgon

Känner mig helt oförberedd, ungefär som att man ska åka uppskjutet, eller fritt fall. Eller gå in i spökhuset, ännu värre. Helt oförberedd, men man kan inte göra så mycket mer än att åka med. Har ju försökt stanna tiden flera gånger, men det lyckas aldrig. Pust! Kört hårt!

Det blev en tidig kväll igår, var hemma halv elva igen, riktigt skönt, men var sjukt hungrig och blev papp-liknande middag. Som kartong. Pratade med Portugal en stund, sedan kunde jag inte somna igen, så man var ju vaken way to long som vanligt. Ser hemsk ut, finna mellan ögonen och påsar stora som kaffefilter under dessa finn-beprydda ögon. Lovely.

Jag drar hem imorgon efter tentan, ska inom Malin på fika och sedan blåser jag till Växjö där jag ska träffa en kompis en snabbis, och sedan till L.A. Jag är så rastlös... men som as you girls know så jobbar jag på det.

Ska..ja, vad ska jag? Det är packat det som går och bilen fylld med det som går ikväll. Ingen tv har jag. Vad nu då? Internet? Vad gör man på Internet?

Hej på er, skriver kanske imorgon när jag är hemma i Laholm, vi ska nog till Båstad en sväng, så risken finns jag skiter i er.

Ha en bra sommar alla som jag inte säger bye bye till, ses till hösten, pigga o glada, bruna och snyggare!

SARA! Njut för fan! ;)  Jag vill ocksååååå! Puss på dig! 


Kommentarer
Postat av: vera

lycka till imorgon!! Du fixar tentan! Värre är det för mig...druckit lite vin o nu lite öl...ojoj...

sista tentan för i år i sverige var de tänkt men lär få göra om den i augusti:) menmen, det tar jag då...nu är det sommar! Vi ses snart! pusspuss

2009-06-04 @ 21:11:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0