Jag är så full

Är full av bönor just nu, skulle kunna åka bil helt ekologiskt om ni förstår.

Idag har jag varit hemmafru/bondmora. Min styvpappa ville alltid att någon av hans bredrumpade döttrar skulle bli bondmora med två skorstenar, jag ligger nog närmast det just nu, fast utan skorstenar och bara två katter som djur. Har nämligen tvättat, strykt, städat, farit ärenden och gjort ren spisen så den blingar värre än ett blattehalsband. Nice work Nena!

Ska promenixa hem till Vera o Daniel snart och planera midsommar med Vera, hon skulle bjuda på fika  - vi får se om jag får i mig något ovanpå bönorna..

Fick sån lust att snorkla innan! Underbart vid Algarvekusten, men det finns säkert bättre stränder här i världen med saker att titta på i vattnet också, där fick jag leta fiskarna och de rymmer ju när man kommer. Eller så såg man en o annan snorklare under vattnet. Men jag vill iaf kunna gå runt i bikini utan att frysa häcken av mig och bada i skyhöga vågor igen..saknar det. Tråk.

Well well, min fot gör sjukt ont också, så snor nog Idas cykel sedan, istället för att gå, den är lite svullen också :S

Haha, Mamma o Mange drar norrut imorgon, mot Ume, Ida visste ingenting och jag fick veta i lördags. Kul om jag och Ida inte märkt de dragit, haha! Wiiie huset för oss själva! Party on midsommar! Jaja...synd man inte är så wild så att man njuter av föräldrafritt.

Ha de bra alla! Puss

Kommentarer
Postat av: Frida

tyvärr blir det nog ingen midsommar i laholm för min del. en kompis har kommit hit från norrköping för att fora midsommar. känns ruttet att bata sticka då. :( men det kommer också bli kul. skulle vilja dela mig på två & skicka ena halvan till er. men så är det. vi hörs snart hoppas jag. kraam.

2009-06-17 @ 00:12:38
URL: http://fivedollarshake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0