How was your day?



Nationaldagen, Mange ska ut o åka moped med de andra pojkarna. Märk att Johanna inte dragit upp persienen - ajaj fy!




En sjukt sliten Johanna. Tårta sitter som smäck i magen. Runt magen. Malins kladdkaka igår var underbar!




Mange går på tårtan när "jag inte ser"



Kaffe tack!



Silla är det synd om för hon fick kallbrand i svansen, men...



Silla är egentligen en bitch



Jag och mam certinhas.



Som vanligt så kan inte min kassa kamera fånga vackra saker på bild..




Haha - vem orkar vara seriös alltid?


God natt med er! Min dag har varit toppen, jobbat och ätit tårta och spontanbokat en resa utomlands. I love. Ska sova nu, imorgon blir det hard core Väla med Stoffe, Lillasyster ska ha en bolero tydligen, jag trodde det var en typ av bulle, men det är någonting man har på sig har jag lärt mig. Natti!

Kommentarer
Postat av: Mary

Älskar köket!!!



puss

2009-06-08 @ 15:29:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0