Åh. Va kul.

Klarade kalkyleringen. Presterade lika som på affärsredovisningen - om jag var opepp och döless på plugget innan, så skulle jag i skrivandets stund kunna hoppa av. Men det ska jag inte. Hur är det möjligt att jag har sån jäkla koll, och sedan faller som en pannkaka? Ifrågasätter mig själv sjukt mycket. Om inte plugg är för mig, vad är för mig då?

Jaja, tänker nog inte lyssna mer på folk som säger att "de inte fattar någonting alls" när de egentligen är skitduktiga. Sådant får, iaf mig, att må dåligt. Sorry, så är det. Är trött på att trösta och klappa på ryggen, och att jag sedan får ett "ja, det var ju bra iallafall". No way.

Om inte jag hittar något jag är bra på snart så blir jag galen. Egentligen borde jag inte klaga, brukar inte göra det. Men det rann över lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0