What to do?

Vaknar så tidigt alltid, så klockan är halv åtta och jag har redan gjort matlåda, ätit frukost två gånger, diskat, bäddat, strykt min klänning och tvättat fejjan....så då fattas bara att man sätter sig vid datorn. Alla vänner från Brasil är online :)

Ska iväg på föreläsning och sedan nån gruppgrejj (ingen orgie eller så).

Åh! Träningen igår gick underbart! Var så seg, men när jag kom dit så blev jag så himla lycklig! Sparringen gick bättre än nånsin, orkade med alla tre ronder utan att bli trött och sänka garden eller sakta ner på tempot. Hejja mig!

Snart får jag åka hem till Laholm :) Tjatar varje dag, men saknar huset och min lilla familj. Lillasyster blir så stor! Mamma kanske ska till Stockholm, då jag jag och lillasyster "klara oss själva". Ska vi nog göra mammi ;)

Lägger upp bilder från festen i lördas. Shamefully stolen from Mary.

Ha en fin dag. Det ska jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0