Söndag.

Mamma och Magnus kom imorse - mycket trevligt! Vi har haft picknick och gått på stan. Och druckit 500 liter kaffe eftersom alla tre var rätt slitna :)

Sedan ramlade Sara och Maria för att titta lite budget och njuta av en daimglass! Underbart gott med glass egentligen, fast jag aldrig har någon längtan efter det. Kan ha att göra med min hopplösa laktosmage.

Hmm.. sitter och funderar på min capoeira..det var så länge sedan. Det var så stort i mitt liv, och så bara dog det ut. Kan ju ha att göra med att det inte finns här i Kalmar. När flyttar till Stockholm ska jag ta upp det igen. Det är det mest befriande som finns i hela världen.. Varför kom jag att tänka på detta nu helt plötsligt?

Här är en video med lite vänner i. Örs, känner du igen han som kommer runt 4,23?




Jag drar ut på Stensö nu. Bye bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0