Så här är det

Jag vill inte klaga, men det känns som att jag har en stor smörklump som sitter fast i halsen, och sen sten i magen. Har suttit i så många timmar nu och gjort uppgifter, läst igenom saker etc. men ändå inte hunnit göra det jag skulle göra, repetera lektionen från idag och göra uppgiften som ska in imorgon.

Jag känner mig arg, ledsen och elak. Och kastar jag iväg en kommentar menar jag den inte, jag bara måste få ur mig någonting. Jag vill inte göra tjänster åt folk nu, för jag har knappt ork att göra mig själv de tjänster jag borde. Jag vill inte, men gör ändå, för man är ju som man är. Sedan mår jag dåligt för att jag inte haft tid eller ork egentligen.
Och då mår jag dåligt för jag tänker att jag inte orkar göra som folk ber mig..eller för att jag känner mig så elak.

Ska börja skriva på uppgiften nu, mitt rum kommer lysa upp kalmar inatt.

Jag känner mig som glas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0