Pust

det är alltid segt sista milen hem. Men - i Ljungby började solen skina så jag höjde musiken och sträckte på högerbenet!

Nu ska jag och mamma åka o handla, alltid kul :) har jag tyckt sedan jag vara liten! Sorry lillasyrran, skönt du inte är med för en gångs skull, älskar dig ändå ;)

Jo! Haha! Vi har en katt nu tydligen. En svart som tillhör Rikard och Katta, mina, våra, grannar. Roger har börjat komma inspringade till oss lite hur som helst sedan Wilma lämnade oss, och han sätter sig tydligen ovanpå soptunnan och skriker om inte mamma öppnar dörren. Han hör att hon är ute på kontoret. Smart sak den där Roger.

Roger sitter på mattan nu och leker med en folieboll.

Later people. I'm going shoping!

Kommentarer
Postat av: Egoinas mamma

Varför vill du ha din mamma att blogga då? Jag fick lust att göra det pga att Egoina bloggade och skojade en del om mig ibland. Sen så blir man "biten" och tycker det är kul om man får kommentarer (och läsare). Visa din mamma min blogg om du vill. Jag både skojar och skriver allvar, kanske det lockar?

2009-04-09 @ 20:15:35
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0