Full rulle

Tenta snart, och jag har ingen koll alls. Har inte änns tittat på det här med budget - hur gör de där som sitter och pluggar 24/7? Hur gör dom? Och de som alltid får askalas betyg på tentan? How do they do it? Plöööh....älskar alla mina vänner som har kuggat sig på denna. Älskar alla som kuggar sig på affärsredovisning.



Annars blir det nog en rolig vecka, ska på puben en vända ikväll, och imorgon är det kanske söderport? Fredag och lördag lite grilliegrill, vädret ska ju bli toppen! Söndag kommer kanske min mor och hennes kille - skulle vara jäkligt najs!
Börjar dock bli förkyld tror jag, har lixom ingen ork i hela kroppen. Sitter som en gammal mjölpåse och glor, och klagar med jämna mellanrum så klart!

Ahhh...de va så najs o ha Vera här. Komma tillbaka? I övrigt tycker jag det händer för lite oväntat. Hela helgen var iförsig ganska oväntat med salsa och alkohol, men ändå. Kan ingen komma med kaffe och bulle till mig? Gevalia?



Vera, jag och Mary



Sara, jag (i vanlig ordning) och Frida, Frida tentaslaskade. Vi andra bara slaskade.



Okej, jag har just kommit på varför jag kanske kuggar affärsredovisningen...Byebye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0