Fri lek

Johanna måste slappna av. Min mamma säger alltid att jag måste kunna relaxa mer - vilket jag tycker är lite motstridigt efter eftersom min mamma är det mest speedade och "superwoman" liknande jag vet. Vart tror hon jag har fått det ifrån lixom? Haha, lillasyster däremot, där har vi en totalt avslappnad person. Hon tycker det är för stressigt att städa rummet OCH gå till skolan samma dag...haha..

Så iaf, idag ska jag sitta här och göra ingenting. Ska ta en runda på stan och införskaffa lite saker. Klippa till frillan på Åbergs, jobba lite (dvs sortera papper, kan man se om terapi), jag ska ta en lång springrunda på Stensö och laga god mat. Packa inför fredag och storstäda ska jag också göra! Härligt faktiskt.

Ser framemot Stensö, det är så fint väder idag. Saknar dock en springkompis. Det är skönt med egentid, men det är trevligt att ha någon att springa med. Haha, jag och Stoffe hade alltid så kul när vi sprang, fast att han är större än mig höll han mitt tempo. Vi var riktigt duktiga!
Kommer ihåg när vi tog rundan i Båstad och efteråt låg vi på bryggan och kollade rakt upp i stjärnorna hur länge som helst, tills vi blev kalla. Eller den gången i november, då vände vi hemåt eftersom Båstad kan vara ganska läskigt då det är öde och tomt, mörkt och dimmigt med blåst. Som en spökstad. Så det blev varma mackor och te hos mig istället. Najs...

Jaja, får väl kuta runt här i Kalmar ensam då. Haha

Nu ska jag...hmm...klä på mig?

Hej på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0