Trevligt att hämta posten

Jag gick och hämtade ut lite tidningar och annat jox som legat i min brevlåda på tok för länge. På vägen tillbaka möter jag en granne som jag inte sett tidigare - och kommer nog inte heller att se igen, på grund av mitt beteende.

Jag ser honom och brister ut i asgarv.

Killen är riktigt "hunkig" det vill säga musklad som attans och ser ut som om det vore i slutet av augusti redan och så gick han i badbyxor. Så bär han på en flyttkartong. Detta gör att han ser naken ut när han går emot mig. Vad kan man göra? Jag kunde inte hålla inne mitt skratt när denna otroligt fixade människa är ute och går naken med en flyttkartong.

Ikväll blir det film :) Äntligen visar fyran något bra, det gäller att passa på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0