Redan kväll

Jubel tönten Niklas Strömstedt sa just någonting väldigt bra. Det är dumt att kasta bort människor som är bra.

Jag håller med.

Intensiv dag, men ändå en tråkig dag.

Pillan har fest och här sitter jag i min fula pyjamas och funderar på om jag ska orka borsta tänderna och tvätta mig i ansiktet - är det legitimit att somna som ett päckel om man inte orkar möta folk man inte känner?

Ska kanske krypa tillbaka in under den sten jag kom ifrån, haha

Imorgon är det kalas, jag är laddad och taggad till tusen!

Har pratat med min värdmamma från Brasilien idag, hon kommer till Danmark i juli och ska hälsa på Martina. Hon är så himla speciell. Hon säger hon saknar en, men hon kan inte tänka sig att stanna mer än en natt hemma hos mig. Resten av tiden ska hon vara hemma hos en tysk familj som har sommarstuga i närheten av mig. Konsigt tycker jag.. I julas ville hon inte komma alls.. Hon är väldigt speciell, och det är Martina också. Martina har flyttat mellan Brasilien, Thailand och Tyskland i hopp om att finna ro, men Ro (hennes nuvarande fästman) fanns i Köpenhamn. Detta är ett egetkomponerat skoj som de inte förstår eftersom order ro är svårt att förklara utan att ta bort det roliga ur skämtet. Ungefär som jag gjorde nu :)

Men ibland är det kul med udda folk - kanske inte så mycket nu eftersom jag inte har något att ge för tillfället.

Jag brukar gå offline när jag ser hon är online ibland eftersom hon är så krävande...

Ska kolla nyheterna nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0