Morgonstund

har filmjölk i mun.

Blev väckt av en stor stark man i brandgula (hur stavas färgen orange...?) kläder med en spade i handen. Det ska grävas utanför mitt och Pillans place. Kl. 07.00. Jättekul eftersom jag somnade vid två.
Blir jag världspresident någon dag ska jag förbjuda folk att jobba eller gå till skolan innan 09.00.

Sitter med min kaffe nu och skål med fil. Fattigmansfil eftersom allt är slut för att ha i den, men idag är det fredag! Fredag innebär handla det jag vill äta och bara ta det väldig lugnt.. Glo på tv och somna tidigt är alltid skönt tycker jag, speciellt på fredagar.

På min oerhört sexiga och spännande agenda för dagen står tentaplugg hos Mary och sedan case (också kallat jävlaskithelvetescasefan) i skolan tills mitt humör droppar totalt och jag går hem.
Så runt 11.00 är jag hemma igen ;)

Känner mig hjärndöd och känner det där saudades i hela kroppen! Går inte att beskriva, men det sitter där. Så himla fantastiskt duktig på att inte leva här och nu.

En parantes innan jag slänger mig iväg in i studiernas underbara värld,

()
 
Hepa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0