Ja, det har jag.

Jag har bokat en resa åt mig, jag åker till Florianopolis om två dagar, har bestämt mig för att inte göra kalkyleringstentan - eller något annat. En tanke som kom till mig igår kväll när jag gick hem, och plötsligt fick trevligt norrländskt sällskap en bit på vägen. Vårt samtal ledde till att jag gick hem och bokade en enkelresa, ingen hemresa. Sandstrand, sol, surf och sandsnowboard, here I come. Bikinin är framme och ska börja packa min väska nu.

Nej...tyvärr skojar jag bara. Samtalet ledde till att jag fick bekräftat att norrläningar är söliga i mun och när jag kom hem låg jag och läste i min underbara bok.

Organisationsanalysen väntar på mig.

Här är en låt som jag glömt bort, som var det finaste jag visste när jag var liten.



Videon är rolig också

Kommentarer
Postat av: vera

tusen bitar...hahah det var den bästa låten som fanns, älskade den när jag var liten:)

2009-05-25 @ 08:42:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0