God natt

nu skiter jag i det här.

Sitter och pratar med Örs, en gammal kompis och någon jag alltid tyckt om att prata med. Vi har väl tappat bort varandra då och då, men det är alltid samma goa skitsnack ändå.
Vi åkte till Brasil ihop för fyra år sedan.

Boxningen gick som alltid bra, den här gången var faktiskt tränaren aktiv också. Jag fick dock muskelvärk och fick smörja in halva mig i tigerbalsam - superskönt! Den 30 maj är det boxningsfest :) Ser vi framemot!
Han menar dock att en tävlingsboxare inte kommer undan med att göra armhävningar på knäna. Men det gör jag och har gjort det sedan jag var liten. Varför laga om det inte är trasigt?

Ska knoppa nu,

hej på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0