1 maj

Jag vaknade halv åtta i vanlig ordning. Mascaran klumpade ihop mina ögon, så de var svåra att öppna. Hade jag andats med mina ögon ahde jag fått andnöd. Så, det var bara att hoppa in i duschen! Nu håller jag på att tvätta två maskiner med träningskläder och lite jackor. Delvis för att igår innan tentan så spillde jag halv filskålen på min beiga och igår när jag gick hem med min kartong med mat i så tyckte jag det var en bra idé att ta den under armen. Vilket resulterade i vitlöksås på hela jackan.

Vill bara iväg nu! Synd det blir fint väder här i Kalmar..hade jag gillat att njuta lite av. Så här dagen efter tentan.

Gårkvällen och dagen var underbart! Tack Mary för kul fest :) Men att jag är upp nu tyder ju bara på att man inte drack tillräckligt ;)

Vi var som sagt hemma hos Maria på pre-födelsedag, post-tenta fest. Och så klart: Valborgsfirande! Men...ja, hur firar man valborg egentligen? Någon som vet? Haha
Sen gick vi hem till Tina en sväng och där blev jag sittandes i soffan o hade de himla snajsigt, tills jag kom på att alla de jag gick ner med hade stuckit in på Harrys. Så jag drog mig iväg jag med, jag kom in trots jag är för liten. Han tittade på mitt id och sen föste han in mig. Hmm..

Väl inne på Harrys var det dans för fulla muggar. Och sen försökte någon biffig slå ihjäl Rikard så jag stog där mittemellan och försökte dansa bort allt, haha :) Varför är killar så fjantiga? Varför kan de inte bara göra som oss tjejer och ställa sig och böla? Eller skrika bitch på gatan och kasta sina höga klackar?
Det blev tidig avrundning eftersom alla var ganska runda under fötterna (oj inte meningen med ordvits...) Vi gick och köpte pizza, Maria åt inte upp hela sin, vilket bekräftar min pippifågel teori jag har om henne. Hon äter som en pippifågel! Jag och min kompanjon Sara gluffsade ganska bra, med tanke på att man inte ätit på hela dagen typ och dessutom dansat bort alla chips på Harrys. PÅFYLLNING. Jag har lite kvar i min kyl.. :) Frulle.

Näe, nu sk jag hämta min tvätt. Men allt som allt, en härlig kväll, och det var roligt att se Freddelino sova på pizzerian. Haha

Jag lägger upp lite bilder snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0