Vem blir inte kär när våren kommer?

Himlen är så fin! Ljuslila och lite blå - underbart att bo vid slottet en sådan här dag. Jag och Pillan tog en snabb och effektiv promenad längs vattnet, jättehärligt. Byter inte kustliv mot något!

Våren är här och visst får man lite sprudlande känslor? Och förhoppningar? Jag får alltid så höga förhoppningar på alla goa stunder man kommer ha med sina underbara vänner. Och alltid går det som jag vill också. Oavsett om man är här eller där, är våren alltid välkommen med kvalitetsstunder med vänner och vindunken saftflaskan.
Jag glömmer allt som har med arbete och plugg att göra. Jag är otrolig.

See u.



Så här bra är våren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0