Vad ska Johanna göra?

Idag blir det tentaplugg för hela slanten. Marknadsföringen är på måndag.. Var och besiktigade min lilla silverpil imorse, det gick strålande. Sen skulle jag ut och springa, men det börjde regna, sånt där irriterande sidoregn, så jag strunta i det. Sådana här dagar hade ett gymkort inte suttit helt fel..

Tackade nej till intervjun på Ving. Känns inte som jag har tid att åka och utbilda mig på Rhodos och sen jobba utomlands i fem månader, jag vill bli klar här i Kalmar innan jag gör något annat. Har redan varit så struligt med Portugal och allt. Men..hade varit sjukt kul. En bra grej för mig tror jag. Och hemskt kul de ville man skulle komma upp på intervjuer. Sen har jag möjlighet att söka till Coimbra också, i Portugal. Det är ju ett av europas bästa universitet och skulle vara en helt sjukt bra merit om jag ska jobba med portugistalande länder. Men, man kanske ska klara marknadsföringen först. En sak i taget Johanna.

Tchau

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0