Schlagerkväll!

Jag har lagt ner för idag och ska snart med Pillran och köpa motivationsgodis - inte för att det behövs när jag ändå lägger ner fabriken för dagen. Men jag kan ju alltid ha belöningsgodis, eller självömkangodis där jag sitter själv i min tvåsittssoffa. Låter väldigt dramatiskt, och jag känner mig dramatisk, även om jag inte ser ut så i mina yllesockar och fula bekväma pyjamasbyxor.

Börjar bli pigg nu, lagom till säng och soffdax. Härligt, kanske jag aktivt kan kolla på schlager ikväll och slänga ut en massa elaka kommentarer och sjunga med och betee mig. Pillan du får nog stänga din dörr, jag känner mig som en dramaqueen och kommer väsnas. Om fel låt vinner är jag försten att skrika: SKANDAL! Och sen ringer jag Aftonbladet och ser till det kommer på framsidorna imorgon. Så aktiv känner jag mig nu. Rastlös kanske?

Ska man kanske sminka sig som en dramaqueen också? Och måla klorna?

Bäst jag går nu,

hej svej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0