Produktivitet

är som vi alla vet, totalt överskattat.

Resultatet från att ha slagit min snygga skalle ihop med hennes snygga skalle är en lätt hjärnskakning. Great. Har aldrig aldrig aldrig skadat mig inom boxningen. Och så gör jag det tillslut och då är det av misstag. Fast skadar man sig någonsin för att man tycker det är lämpligt eller?
Summan av kardemumman är att jag har legat i sängen och vilat hjärnan. Fick inte kolla tv eller hålla på med datorn. Jag har fortfarande väldans ont, men klarar inte av mer tid i isoleringen nu. Undrar hur Lincon klarade det, i Prison Break?
Iaf kommer en lek-kompis hit om en timme med chips, har redan ätir upp allt godis jag hade hemma. Klarar man inte av att äta mat fungerar godisskålen utmärkt. Men nu måste jag få chips.

Inte fått ett jota gjort idag, synd eftersom jag inte har tid med det här. Jag frågade sjukvårdsupplysningen om det fanns droger eller andra sätt att "skjuta" på hjärnskakningen en vecka eller två, men det fanns det inte.. synd. De borde uppfinna något sådant.

Insläng: de rapporterar på nyheterna om en skola i växjö som är i akut behov av renovering. Inte renoverat sedan 60talet.. hmm.. det ser precis ut som Matfors skola, där jag gick mina 3 år i högstadiet. Ratigt och trasigt.

Jaja, ska invänta Frida nu med att vila lite mer. Jag har så himla ont i huvudet, undrar vad jag har gjort?

Gud är efter mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0