Och ineffektiviteten fortsätter...

Det här är helt sanslöst. När jag sitter ner och ska bokföra klart första kvartalet tänkte jag - då ballar Internet ur så citrix går så himla trögt. Kommer varken in eller ut ifrån BL och så fort jag skriver en siffra måste datorn ha betänketid - lika lång tid som tävlarna i Postkodsmiljonären. Blir galen! Börjar dagen skit fortsätter det bara så.

Så ska skriva om ledarskap. Vad är egentligen ledarskap?
Management och ledarskap är helt olika saker står det här. Ja, det ena är engelska, det andra står på svenska. Måste gräva djupare i det här för att kunna få till en diskussion känner jag.

Hmm... klockan är ju faktiskt läggdags.

Ska lägga upp en bild och göra min blogg lite mer fin.

Oh, Robban! sa idag att min blogg inte var intressant - gå och lägg dig jäkla göteborgare! Du är inte så kul du heller ska du veta. Akta så jag inte kommer med personliga påhopp och blottläggningar här i bloggen, you know I've got the info ;)

Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0