Morrn morrn!

Sitter här och ser ut som ett regnmoln, och det passar oerhört bra idag. Det är som en dagens outfit - men tänker verkligen inte posa för en kamera. Kunde inte sova inatt heller. Önskar man hade en granne att skylla på, men det är bara mitt egna huvud som felar. Jag får nog banka det i väggen inatt eftersom jag har tenta imorgon och måste få sova. Det är alla andra mina vänner som är vakna på nätterna, inte jag! Jag ska sova 8 till 9 timmar om jag ska fungera normalt. När jag va liten var det alltid jag som sa att jag skulle gå och lägga mig. Och när lillasyster inte sov om nätterna var det jag som gnällde. Stackars mamma!

Och vi skulle ut o gå.. men... det regnar ju. Sen ska jag plugga - sista skriket.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0